برای نصب نرم افزار دی‌ان‌ان این بسته را دانلود نمایید.
دانلود 08.00.04 آموزش نصب دی‌ان‌ان
می‌خواهید متفاوت باشید، محصول با کیفیت بخرید.
دموی تِم دموی ماژول

تعامل مشتری

قدرت تعامل با مشتری را از بند رها کنید.

مشتریان خود را به عنوان منبع انرژی تجدیدپذیر در نظر بگیرید. اگر آنها را تشویق کنید و مسیرهای روشنی برای تعامل ارائه کنید، می‌توانند بهترین خریداران ثابت، معرف، توسعه‌دهنده محصول، محققان بازار، و نمایندگان فروش شما باشند. اگر این علاقه را پرورش ندهید و یک فروم برای صدای آنها ارائه ندهید، شما را رها میکنند.

با استفاده از ایوک، سایت شما منزل‌گاه آنلاین تعامل می‌شود. برای تبدیل مشتریان ساکت به طرفداران و مشاوران فعال شروع به پیاده‌سازی استراتژی‌های تعامل با مشتری کنید. تعاملی را ایجاد کنید که موجب افزایش وفاداری، نوآوری و درآمد می‌شود.

تعامل با مشتری

مشتریان خود را به طرفداران مادامالعمر و بی‌چون و چرا تبدیل کنید.

ارتباط با مشتری

تعامل با مشتری را در هر سطحی افزایش دهید.

نظر مشتری را در تمام جنبه‌های فروش، بازاریابی، پشتیبانی، و توسعه محصول وارد کنید. مشارکت در مطالعات موردی، کنفرانس‌ها، شوراهای مشورتی، و گروه‌های تمرکز را افزایش دهید.

هوای تازه به برنامه‌های مشتری‌مداری خود بدمید.

جامعه آنلاین را به برنامه‌های مشتری‌مداری خود اضافه کنید. از بازی‌سازی، انجمن‌های بحث و گفتگو، و تکنیک‌های دیگر برای افزایش عضویت، مشوق و پاداش برای خرید و ارجاع دیگران، و افزایش تعامل کلی استفاده کنید.

به مشتریان دلیلی برای بازدید و ماندن در سایت بدهید.

سایت خود را به منبعی برای کسب اطلاعات و الهام‌گرفتن تبدیل کنید. مشتریان را به صرف زمان بیشتر، مرور بیشتر، تعامل بیشتر و خرید بیشتر در سایت‌تان ترغیب کنید.

قدرت مشتریان خوشحال را مهار کنید.

انجمنی را برای مشتریان خود ایجاد کنید که رضایت و موفقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، و به این ترتبیب قدرتمندترین ابزارهای فروش شما یعنی معرفی و توصیه را تولید کنند. موضوعات جذاب در جامعه مشتری که می‌توانند موجب افزایش آگاهی بازاریابی، فروش و توسعه محصول شوند را شناسایی کنید.

ویژگی‌های قدرتمند در ایوک برای ترقیب تعامل مشتری.

پاسخ ها - پرسش و پاسخ

پاسخ‌ها

به کارکنان، مشتریان و سایر بازدیدکنندگان راه آسانی برای استفاده از تخصص جامعه در دریافت پاسخ به موقع و مربوطه ارائه کنید. از اطلاعات این تعاملات برای حل مشکلات محصول و بهبود تجربه کاربر استفاده کنید.

بحث و گفتگو

بحث و گفتگو

برای محصولات خاص، فروش و سایر علاقه‌مندی‌ها انجمن‌های بحث و گفتگو ایجاد کنید تا مشتریان وارد گفتگوها شوند و شما بتوانید دیدی هدفمند از محصول خود به‌دست آورید.

ایده ها

ایده‌ها

تقاضای مشتری را با روش‌های ایده‌پردازی نظیر فرصت اظهار نظر، لیست علایق مشتری، تمرین‌های طوفان ذهنی و بیشتر به دست آورید. اجازه دهید مشتریان به ایده‌های مورد علاقه خود رأی دهند.

تعامل در محتوا

تعامل در محتوا

یک انجمن غنی برای تعامل در اختیار مشتریان بگذارید، امکان رأی‌دادن به ویژگی‌های بالقوه‌ای که توسط سایر اعضاء طرح شده است را برای آن‌ها فراهم کنید و به آن‌ها اجازه دهید مشترک مطالب شوند و محتوای دلخواه را برای استفاده‌های بعدی نشانه‌گذاری کنند.

مدیریت جامعه

مدیریت جامعه

همه ابزارهایی که مدیر جامعه برای پرورش جامعه آنلاین فعال نیاز دارد: کنترل‌های تعاملی پیشرفته، مکانیزم‌های بازی، تحلیل ترافیک، مدیریت وظیفه و بیشتر.

یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی

یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی

کاری کنید که مشتریان به آسانی به تعامل و اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی بپردازند و به طرز چشمگیری مخاطبان طرفدار خود را گسترش دهید.