برای نصب نرم افزار دی‌ان‌ان این بسته را دانلود نمایید.
دانلود 08.00.04 آموزش نصب دی‌ان‌ان
می‌خواهید متفاوت باشید، محصول با کیفیت بخرید.
دموی تِم دموی ماژول

پشتیبانی مشتری

تجربه پشتیبانی مشتری بهتری را با گفتگوی آنلاین جامعه ارائه دهید.

مراقبت از مشتری نه تنها حیاتی، بلکه مزیت رقابتی قابل توجهی است. بر اساس تحقیقات فورستر، یک تجربه پشتیبانی بد برای از دست دادن یک مشتری کافی است: 89% از مشتریان پس از یک تجربه منفی پشتیبانی مشتری از کسب و کار شما دور خواهند شد و مستقیما به سراغ رقیب خواهند رفت.

جوامع آنلاین به شما اجازه می‌دهند تا از تمام قدرت پایگاه مشتری یا کاربر خود برای ارائه پشتیبانی بهتر استفاده کنید. با ایوک، می‌توانید جامعه پشتیبانی مشتری تنومندی در وب سایت خود ایجاد کنید. نتیجه: تجربه بهتر مشتری، وفاداری مستحکم‌تر مشتری، هوش مشتری بیشتر و هزینه پایین‌تر پشتیبانی.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی و رضایت مشتری را ضمن کاهش هزینه‌های پشتیبانی بهبود ببخشید.

پشتیبانی مشتری

تخصص را از جامعه و سازمان به دست آورید.

همکاران و مشتریان شما مخزنی از تجربه نظیر راهنمایی‌ها، استراتژی‌ها، راه‌حل‌ها و غیره دارند. جوامع آنلاین به شما کمک می‌کنند تا از این تخصص استفاده کرده و آن را به آسانی با دیگر اعضا و کاربران به اشتراک بگذارید.

به مشتریان آنگونه که می‌خواهند کمک کنید.

مشتریان شما در اسرع وقت، از هر جا و در هر دستگاهی پاسخ می‌خواهند. انتظار کشیدن برای صحبت با کارکنان پشتیبان‌یتان را فراموش کنید. اجازه دهید سایت‌تان دسترسی سریع به اطلاعات دقیق و مفید ارائه کند.

تماس‌های پر هزینه به مرکز تماس را کاهش دهید.

هر تماس به یک مرکز پشتیبانی می‌تواند هزینه‌ای بین 100 تا 200 هزار تومانی برای شرکت شما داشته باشد. یک جامعه پشتیبانی آنلاین می‌تواند به کانال ورود برای مشتریان شما تبدیل شود. هر سوالی که آنجا پاسخ داده می‌شود موجب کاهش هزینه‌های پشتیبانی و کاهش اضطراب مشتریان و نیز کارکنان پشتیبانی شما شود.

ترافیک ورودی سایت را با جمع‌سپاری محتوا افزایش دهید.

الان چه چیزی مورد توجه مردم است؟ از مشتریان خود برای پرسیدن سوالات یا شرکت در بحث‌هایی که بسیار موضوعی، مربوط، و مهم برای کل جامعه شما هستند دعوت کنید. چشم‌اندازهای جدیدی که در جستجوی روش برای حل مشکلات یا چالش‌ها هستند جذب کنید.

ایوک همه‌ی آن چیزی که برای ساخت کانال پشتیبانی آنلاین قدرتمند نیاز دارید را دارد.

مدیریت

مدیریت

با استفاده از کنترل‌های مدیریتی، از گفتگو و مشارکت با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید: بازبینی و تایید محتوا، رسیدگی محتاطانه به محتوای نامناسب و مدیریت اختیارات اعضا.

تحلیل

پیشخوان تحلیل‌ها

سطوح فعالیت و موضوعات محبوب را در لحظه مشاهده کنید. از تجزیه و تحلیل برای بهبود پشتیبانی مشتری، یافتن حوزه‌های دچار مشکل و گزارش نتایج به مدیریت استفاده کنید.

بازی سازی

بازی‌سازی

با استفاده از امتیاز عملکرد، امتیازات ویژه و نشان‌ها، رفتار کمک‌رسانی مثبت را ترویج و پاداش دهید.

پاسخ ها

پاسخ‌ها

اجازه دهید مشتریان از تخصص جامعه برای یافتن پاسخ مربوط در زمان کوتاه استفاده کنند. از هوش پشت این تعاملات برای بهبود محصولات و تجربه پشتیبانی مشتری بهره‌برداری کنید.

بحث و گفتگو

بحث‌وگفتگو

امکان شرکت در بحث‌های جذاب و مستمر را برای مشتریان خود فراهم کنید. بحث‌ها را بر اساس محصول و یا درباره موضوعات رایج مثل شروع کار، عیب‌یابی فنی و یا بهترین شیوه‌ها سازمان‌دهی کنید.

بهینه سازی موتور جستجو

سئو

تاثیر محتوای پشتیبانی بر موتورهای جستجو را با عنوان و آدرس‌های صفحه سفارشی و تنظیم قواعد تغییر مسیر صفحه به منظور پیروی از بهترین شیوه‌های سئو به حداکثر برسانید.